loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU845 سایز 65 اینچ

xvision 8Seires XTU845 UHD 4K SMART TV 65"

173 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU845 سایز 65 اینچ

xvision 8Seires XTU845 UHD 4K SMART TV 65"

173 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن، کیفیتی بی‌نهایت

تلویزیون‌های هوشمند 65 اینچ مدل 65XTU845 سری 8 ایکس ویژن، مجهز به پنل LED  با بالاترین مشخصات فنی، جدیدترین محصول ایکس ویژن با قابلیت‌های جدید و امکانات مدرن و کاربردی است. اندازه بزرگ صفحه نمایشگر این تلویزیون با توجه به وجود تکنولوژی‌های جدید در آن، این مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن را برای افرادی که تکنولوژی‌های روز جهان را در قابی بزرگ ترجیح می‌دهند، مناسب است. خصوصا برای علاقمندان به تماشای فیلم و سریال، این تلویزیون می‌تواند رضایت خاطر آنان را فراهم کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های پرچمدار تلویزیون‌های ایکس ویژن می‌پردازیم.

کیفیت تصویر UHD 4K در تلویزیون های سری 8

غوطه‌ور در 8.3 میلیون پیکسل با وضوح تصویر ULTRA HD 4K

وضوح تصویر ULTRA HD 4K، لذتی فراموش‌نشدنی از تماشای رنگ‌ها و جزئیات را به چشمان شما هدیه می‌دهد. 4K  با بیش از 8.3 میلیون پیکسل، با کیفیت‌ترین تصاویر و فیلم‌های روز جهان را پشتیبانی می‌کند. رزولوشن بسیار بالا ویژگی مهم این قابلیت است که باعث ایجاد تفاوت زیادی بین تصاویر با وضوح 4K و سایر تصاویر می‌شود. کیفیت تصویر ULTRA HD 4K  شما را از فاصله گرفتن زیاد با تلویزیون بی‌نیاز می‌کند. به این صورت که از فواصل نزدیک نیز کیفیت تصویر حفظ شده و تجربه‌ای راحت از تماشای تلویزیون از هر فاصله‌ای برای شما فراهم می‌شود.

تکنولوژی MEMC در تلویزیون های سری 8

تکنولوژی MEMC ، لذت تماشای تصاویر سریع

قابلیت MEMC از جدیدترین تکنولوژی‌های استفاده شده در تلویزیون‌های هوشمند مدل 65XTU845 سری 8 ایکس ویژن است که باعث می‌شود تصاویرِ سریع، روان‌تر و بدون انقطاع و لگ (Lag) نمایش داده شوند. حذف لرزش‌ها و سایه‌ها، نمایش تصاویر به‌صورت روان و سازگار کردن ویدیو‌های با فریم پایین با پنل‌های 60 هرتز و بالاتر، از ویژگی‌های مهم این قابلیت محسوب می‌شود. MEMC برای دیدن فیلم‌‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین بازی‌های کامپیوتری مناسب است و نسل جدیدی از کیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دست در دست تکنولوژی با اندروید 11

سیستم عامل اندروید ورژن 11 به همراه قابلیت‌ها و امکاناتی که با خود به همراه می‌آورد، قابی فراتر از یک نمایشگر معمولی را با این سری از تلویزیون‌های هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد. با وجود هوشمندی در تلویزیون 65XTU845 سری 8 ایکس ویژن علاوه بر لذت بردن از کیفیت صدا و تصویر، به راحتی به دنیایی از امکانات و سرگرمی‌ها متصل می‌شوید. خرید آنلاین، پرداخت قبوض و استفاده از اپلیکیشن‌های مورد نظر خود به وسیله این مدل از تلویزیون‌های ایکس ویژن، به دلیل وجود سیستم عامل اندروید امکان‌پذیر است. پس با اندروید ورژن 11، دست خود را در دست تکنولوژی بگذارید.

سیستم عامل اندروید ورژن 10 در تلویزیون سری 8

تعریفی حرفه‌ای از کیفیت و قدرت صدا با pure sound

سیستم صوتی معتبر Pure Sound درتلویزیون مدل 65XTU845 سری 8 ایکس ویژن ، باعث ایجاد صدایی رسا و با کیفیت می‌شود تا لذت شنیدن صدا را به همراه تماشای تصاویری واضح تجربه کنید. Pure Sound کیفیت صوتی این تلویزیون‌ها را در کنار تمامی قابلیت‌های تصویری آن تضمین می‌کند تا کاربران تجربه‌ لذتبخش و بی‌نظیری از این محصول جدید ایکس ویژن داشته باشند. با سیستم صوتی معتبر pure sound موسیقی و آوای  مورد علاقه خود را در خانه و محیط مورد نظرتان با بالاترین میزان رسایی، قدرت و کیفیت بشنوید.

سیستم صوتی PureSound در تلویزیون سری 8

راه‌های ارتباطی متعدد با اتصالات متنوع

درگاه‌ها و پورت‌ها در تلویزیون‌های مدل 65XTU845 ایکس ویژن با تنوع زیادی در دسترس قرار دارد. HDMI، USB2، USB3 و … راه‌های ارتباطی این تلویزیون با سایر دستگاه‌ها از طریق کابل محسوب می‌شود. اما ارتباطات در پرچمدار تلویزیون‌های ایکس ویژن تنها از طریق سیم نیست. با اتصال بی‌سیم از طریق wifi screen mirror ، تلویزیون هوشمند شما آینه‌ای بزرگ از گوشی شما خواهد بود و هرآنچه از صفحه موبایل خود بخواهید با وضوح و کیفیتی بالاتر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

جمع بندی

با انتخاب تلویزیون‌های هوشمند 65 اینچ مدل 65XTU845 از سری 8 تلویزیون‌های ایکس ویژن، مدرن‌ترین و جدیدترین امکانات در خانه شما خواهد بود. این محصول که پرچمدار تلویزیون‌های این برند محسوب می‌شود، دنیایی از کیفیت صدا و تصویر و همچنین قابلیت‌های مهم و کاربردی را به محیط مورد نظر شما می‌آورد.

 

ویژگی تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد

نظرات 11

  1. ابراهیم محمودی

    ۶۵سری ۸خیلی قیمت بالاست

  2. احمد غلامی

    سلام باتوجه قیمت بالای ان ورقابت با انواع خارجی در قیمت تجدید نظر کنیدوسعی کنید وقسطی پرداخت کنید تا مشتری جلب شود ممنون

  3. اسماعیل نیک منش

    سلام اگر شرایط اقساط برای سری 8 داشته باشید خریداریم ….

  4. شایان برتر

    نسبت به تلویزیون های خارجی قطعا کیفیتش کمتره .ولی در مجموع در حد متوسط هست.

  5. محمدرضا پازوکی

    شرایط اقساطی هم داره این مدلش؟

  6. محمد احمدی نژاد

    دم شما گرم عجب وبسایتی شیکی دارید!

  7. سیفی.

    ببخشید شرایط پرداخت اقساطی به چه صورت هستش؟

  8. خریدار

    عالی است

  9. حمیدرضا گهرشناس

    مشگل در رابطه با منو دستگاه وخاموش بودن. گزینه تنظیم رنگ و همچنین درخواست آپدیت جدید در رابطه با شکل و شمایل منو و کم بودن گزینه تنظیمات و نداشتن طیف رنگ مناسب

  10. حیدری

    گارانتیش عالیه
    من گرفتم بعد دوماه سوخت
    تامرز سکته رفتم
    برام تعویضش کردن
    دمتون گرم

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.