loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU795G سایز 55 اینچ

xvision 7 series XYU795G 4K UHD Smart TV 55"

8 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU795G سایز 55 اینچ

xvision 7 series XYU795G 4K UHD Smart TV 55"

8 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تماشای با کیفیت تصاویر در تلویزیون XYU795G ایکس ویژن

تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XYU795G با رزولوشن بالا و تصویر با کیفیت عرضه می‌شود. این تلویزیون 4K دارای ویژگی‌های جذاب و کاربردی از جمله تکنولوژی HDR10 است که با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. این تلویزیون 55 اینچ دارای سیستم عامل اندروید ورژن 11 و نرم‌افزارهای کاربردی است که با اتصال به اینترنت آن را به یک محصول هوشمند واقعی تبدیل می‌کند.

از پنل IPS این تلویزیون هم غافل نشویم که تماشای برنامه را از هر زاویه امکان‌پذیر می‌کند. برای خرید تلویزیون 55 اینچ، این محصول از سری 7 ایکس ویژن، یک محصول کامل است.

وضوح تصویر 4K ULTRA HD

وضوح تصویر 4K ULTRA HD؛ تماشای با شکوه جزئیات

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU795G دارای وضوح تصویر 4K ULTRA HD است و برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز بهترین انتخاب است. وضوح تصویر در تلویزیون های 4K چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD است که تماشای هر برنامه را لذت‌بخش می‌کند.

زیبا از هر زاویه با پنل IPS

زیبا از هر زاویه با پنل IPS

با پنل IPS تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل XYU795G دیگر مهم نیست کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب می‌کنید. نمایشگر شما از هر زاویه و نما کیفیت را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. پنل IPS این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه‌ زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد.

در هر زاویه ای که نسبت به این تلویزیون 55 اینچ نشسته باشید، تصاویر را با کیفیت بالا خواهید دید. علاوه بر آن، پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند و دیگر در چیدمان محیط خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای پرنور باشید.

غرق در دنیای سرگرمی با اندروید 11

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XYU795G در سایز 55 اینچ مجهز به اندروید 11 است که یک محصول هوشمند واقعی است و دروازه‌ای به دنیایی از سرگرمی و امکانات نامحدود است. با اتصال به اینترنت در این تلویزیون، امکانات وسیع و متنوعی از فیلم‌های به روز در اختیار مخاطب خواهد بود.

سرگرمی با اندروید 11
اتصال بی‌سیم و تکنولوژی WIFI Screen Mirror

اتصال بی‌سیم و تکنولوژی WIFI Screen Mirror

تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

تکنولوژی HDR 10 نمایش با کیفیت رنگ و نور

تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XYU795G از تکنولوژی HDR10 پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی HDR10 با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 روی پورت USB رنگ‌هایی فراتر از واقعی را نمایش می‌دهد.

تکنولوژی HDR 10

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون دارای دو درگاه USB.02 و سه درگاه HDMI است که اتصال انواع لوازم جانبی از جمله فلش و هارد اکسترنال را به تلویزیون ممکن می‌سازد همچنین در این مدل از تلوزیون های ایکس ویژن اتصال گوشی موبایل و تبلت از طریق WIFI نیز امکان پذیر است.

جمع بندی

تلویزیون‌ سری 7 ایکس ویژن مدل XYU795G با رزولوشن بالا و قابلیت‌های متنوع تصاویری با کیفیت را در قاب خود ارائه می‌دهد که برای کاربران بسیار جذاب و کاربردی است. از جمله وضوح تصویر ULTRA HD 4K و تکنولوژی HDR10 که امکان تماشای محتوای تولید شده به روز را فراهم می‌کند. همچنین این تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ مجهز به اندروید 11 است که با اتصال به اینترنت در این تلویزیون، امکانات وسیع و متنوعی از دنیای سرگرمی را در اختیار مخاطب قرارخواهد داد. پنل IPS این تلویزیون تماشای هر برنامه را لذت‌بخش می‌کند. برای خرید تلویزیون هوشمند، این تلویزیون با امکانات متنوع به شما پیشنهاد می‌شود.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشین‌های اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره‌مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه است.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.