loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

خرید آنلاین لوازم برقی

در بازار لوازم خانگی با طیف وسیعی از لوازم خانگی آشپزخانه با برندهای مختلف مواجه هستیم. اگر به عنوان خریدار لوازم خانگی بخواهیم در این دنیای پر زرق و برق انتخابی درست داشته باشیم. در قدم اول باید هدف خود را از خرید لوازم خانگی مشخص نماییم. پس از آن با مراجعه با فروشگاه لوازم خانگی به راحتی انتخاب مناسب نمایید.

خرید اینترنتی لوازم خانگی

لیست لوازم خانگی

امروزه تصور خانه ای بدون ماشین لباسشویی ، یخچال و فریزر ، تلویزیون ، ماشین ظرفشویی غیر ممکن می باشد. تهیه یک لیست از لوازم خانگی با توجه به نیازهای هر خانه می تواند متفاوت باشد. ولی حداقل هایی از لوازم خانگی را می توان برای هر خانه متصور شد.

فروشگاه لوازم خانگی

فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی فرصتی است تا خریداران لوازم خانگی به راحت ترین شکل ممکن اقدام به خرید لوازم خانگی نمایند. هنگام خرید لوازم خانگی حتما از معتبر بودن فروشگاه لوازم خانگی اطمینان حاصل نمایید. بهره مندی از مجوزهایی مثل پروانه کسب، نماد اعتماد الکترونیکی از جمله آن مجوزهایی است که هر فروشگاه اینترنتی معتبر به آن نیازمند است.

سایت خرید لوازم خانگی

در بین سایت های لوازم خانگی، کمتر فروشگاه آنلاینی است که به صورت تخصصی در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت داشته باشد. تخصصی بودن فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن بزرگترین مزیتی است که نسبت به دیگر فروشگاه های اینترنتی دارد. 

راهنمای خرید لوازم خانگی

1- ایمنی لوازم خانگی 

در هنگام خرید لوازم خانگی محصولی را انتخاب نمایید که به صورت هوشمند ایمنی کار را برایتان تضمین نماید.

2- ابعاد لوازم خانگی

اگر هنگام خرید لوازم خانگی به این موضوع به ظاهر ساده دقت ننمایید می تواند به یک مشکل جدی برایتان تبدیل شود.

3- خرید لوازم خانگی با گارانتی

هنگام خرید آنلاین از فروشنده ضمانت نامه کتبی لوازم خانگی را درخواست کنید به همراه محصول برایتان ارسال گردد. اگر لوازم خانگی دارای گارانتی نباشد از فروشگاه لوازم خانگی اصالت کالا و ضمانت سلامت فیزیکی کالا را درخواست نمایید. در صورت عدم تعهد فروشگاه و سایت خرید لوازم خانگی نسبت به این دو آیتم از خرید آن محصول صرف نظر نمایید.

4- رده مصرف انرژی لوازم خانگی 

از آنجایی که بیشتر لوازم خانگی از نوع برقی می باشند لذا در خرید لوازم خانگی به رده مصرف انرژی آنها دقت نمایید تا لوازم خانگی شما در عین قدرتمند بودن برق زیادی مصرف ننماید. در این مورد برچسب انرژی میتواند کمک شایانی برای آگاهی از میزان مصرف برق و انرژی برای شما داشته باشد.

5- نظرات خریداران لوازم خانگی 

قبل از خرید لوازم خانگی ، نظرات خریداران قبلی را نسبت به آن محصول  مطالعه نمایید. گاها خواندن نظرات کاربران می تواند دید خوبی را نسبت به لوازم خانگی به شما ارائه نماید.

جمع بندی

اگر می خواهید خرید اینترنتی امن را در زمینه لوازم خانگی داشته باشید حتما از فروشگاه هایی خرید نمایید که مجوزهای قانونی لازم برای فعالیت در این حوزه را اخذ نموده باشند. برای استعلام این مجوزها می توانید به سایت های مربوطه مراجعه نمایید.

برای داشتن خریدی مطمئن و بدون دغدغه در حوزه لوازم خانگی توصیه می شود از فروشگاه هایی خرید نمایید که شاخصه های زیر را داشته باشد:

– فروشگاهی کاملا تخصصی در حوزه لوازم خانگی باشد تا بتواند مشاوره های تخصصی را قبل از خرید برایتان ارائه نماید.

– لوازم خانگی خود را در صورت امکان با با گارانتی شرکتی خریداری نمایید. در صورت نداشتن گارانتی شرکتی از فروشگاه مربوطه ضمانتی را برای اصالت کالا و سلامت فیزیکی آن درخواست نمایید تا لوازم خانگی اصل را به صورت سالم از فروشگاه مربوطه تحویل بگیرید.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

کار نکردن یخچال و یا کار نکردن فریزر دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد:

  • اتصـال بـرق دسـتگاه را کنتـرل کنیـد.
  • از جریان داشتن برق در پریز مورد استفاده اطمینان حاصل نمایید.
  • در صورت استفاده از محافظ برق از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل نمایید.

در صورتی‌که با بررسی موارد فوق مشکل رفع نشد، جهت رفع ایراد با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

در صورتی که میزان سرمایش یخچال کم شده است، لطفا موارد زیر را بررسی نمایید: • دســتگاه در معــرض تابــش مســتقیم نــور خورشــید یــا در مجــاورت منبــع گرمــازا قرار دارد.

بیشتر بخوانید ...

برای رفع بوی نا مطبوع فضای داخلی یخچال، لطفا موارد زیر را بررسی و رفع نمایید:

  • از بسته بودن درب مواد غذایی داخل یخچال اطمینان حاصل کنید.
  • داخل یخچال را تمیز کنید،‌ ممکن است مقداری از مواد غذایی بر روی طبقات ریخته و به مرور زمان فاسد شده باشد.
  • مواد غذایی که به مدت طولانی داخل یخچال نگهداری شده‌اند را بررسی کنید که فاسد نشده باشند.